Jadilah Kawan Chumel Saya

Saturday, October 10, 2009

~ICAD & BAJU RAYANYA~

Icad dan baju rayanya yang jenuh den mencari saiznya.Baju melayu pun terpaksa di oter lengan dan panjang seluar sbb panjangnya dah tak nampak tangan dgn kaki dia.Nasib baiklah dia tak menggamuk rimas sbb dipakaikan baju melayu ni.Bertahanlah sampai ke ptg.Apa yg sedihnya Mummy tak sompat nak amik gambar pakai baju raya sedondong dgn Icad sbb Mummy bizi bangat kat dapur sambil melayan tetamu yg tak putus-putus.Waaaaaaaaaaaaaaaa......penatnya raya pertama tu.Apa-apa pun Mummy tabik spring la kat anak Mummy ni tak nangis-nangis pun bila ditinggalkan Mummy bersama makcik-makciknya sewaktu Mummy mu ini sibuk di dapo..Cian anak Mummy sampai tetido tunggu Mummy.Takpe apa yang penting poket anak Mummy ni penuh.Ni la untungnya ada anak kecik.Betoi tak Mummy?Tak caya nengoklah je poket baju melayu Icad,tu baru sikit yang selebihnya dalam handbeg Mummy.Ngeh3..

 

1 comment:

fisa said...

wah poket penuh tu icad...
hehhee nie la untungnyer pkai baju melayu ekkk...
byk poket utk duit raya...