Jadilah Kawan Chumel Saya

Tuesday, March 23, 2010

~PHOTOGRAPHY SESSION WITH MOMMY~

Emmm..ari tu pergi PD.Saja-sajap jalan2.Maria memang nak testing amik picture kat sana.Menajamkan lagi bakat.Ada bakat kew tapi tak la pakai kamera DCL (betul nama kamera ni)tu.huhuuh..Snap sana,snap sini.Matahari makin menurun menandakan mlm akan menjelang dan hujan akan turun sbb keadaan langit tak berapa ok.Lepas siapkan Icad,we all cari tempat nak makan.Makan char kuew tiaw kat bandat PD,open area.Tgh mkn tetiba hujan mula turun makin lama makin lebat.Apalagi bayar terus masuk kereta.Huh...tak sempat nak abis makan pun.Lapar.Sampai KL baru makan and sampai jew rumah tido tak ingat diri.Kikiki..Enjoy the picture!!!


3 comments:

myraudhatulukhuwah said...

Salam Maria
cantik kan pemandangan kat sana.
tengok gambar2 tu, rasanya Maria pun ada bakat dalam photografi tu.boleh teruskan tu Maria..

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

cantik gambar...icad bodel yer...pandai cover.

allyouwant said...

cantiknye pic ..pandai snap pic