Jadilah Kawan Chumel Saya

Monday, February 1, 2010

~KITA KETEMU LAGI~

Lama sungguh rasanya Maria tak menjengguk blog ni.Rindu kat kekewan semuanya.Pejam celik Icad da pun genap 6 bulan tinggal beberapa hari nak masuk ke 7 bulan.Lincahnya bukan main kekadang naik angin dibuatnya tak kurang jugak menitis air mata ni melayan kerenahnya.Aduyaiiii....letih badan dibuatnya tapi tak kurus gak.Heheheheh.....Serba-serbi pandai,merajuk,menangis dengan sekuat hati,memanjat,merayap satu umah,macam-macam la.Maknya ni la baru nak mula keje.masih lagi mencari pengasuh yang serasi dengannya.
Risau nak hantar kat pengasuh bila dengar macam-macam kes yang tak sedap didengar.Kekadang menggeluh gak bila mengenangkannya.Ni jer pic yang sempat di upload.Insyaallah blog ni akan sentiasa di update dari semasa ke semasa.Salam sayang to all my friends..muaaaahhhh...

 


                                                                                                             


 

4 comments:

saSha a.K.a MumYalya said...

haa..memang lama tak nampak..dalam RH mau pun blog..ku baru je nak berkenalan dan beramas mesra dgn mu ;)

nuyue said...

icad semakin hensem..geram laa tgk dia

KELLY910 said...

wah.. rindu kat maria.. lama betul sunyi tanpa berita.. icad pun dah semakin besar.... hensem..

fisa othman said...

icad dah besar laaa...comel nya...;)